Herkent u dit?

U hebt een gezonde en succesvolle organisatie waar u trots op en druk mee bent. Dagelijks. Waar u met veel passie al uw energie in steekt.

“Voldoen aan Wet- & Regelgeving ten aanzien van uw Gebouwen en Installaties.” 

Voelt u soms de onrust dat u hier nog een keer goed aandacht aan zou moet geven? U weet dat u er naar moet kijken maar u bent druk met uw dagelijkse kernactiviteiten in uw organisatie.

Hoe wij dit borgen

In de huidige bedrijfsvoering wordt het digitaliseren van processen en borgen van documentatie steeds belangrijker. Zo kan papieren documentatie eenvoudig worden vervangen door digitale exemplaren voor optimale effectiviteit binnen een bedrijf. Organisaties zien dan ook steeds vaker de voordelen in van applicaties die hierin ondersteunen. Het is makkelijker om deze belangrijke informatie te borgen maar daarnaast ook minder kwetsbaar. In My Orteon word alle informatie geborgd. Zo heeft u altijd de mogelijkheid om real-time inzicht te hebben in de actuele status van uw organisatie. En met het gebruik van workflows kunnen er specifieke acties aan de hand van de ingevoerde data zoals; e-mailwaarschuwingen, automatisch ingeplande inspecties en API-oproepen naar andere systemen uitgezonden worden, om op deze manieren zoveel mogelijk gebruikelijke processen te ondersteunen.

Mijn ORTEON Digitale Dashboard

Ons slimme dashboard kan meer dan alleen elektronisch archiveren van data. Het is een complete compliance tool voor uw organisatie. Op basis van de input in velden worden formulieren automatisch naar de juiste persoon, afdeling of groep gestuurd. Ze zijn in te zien op mobiele apparaten en het is mogelijk om data uit te wisselen met andere applicaties en webservices. Het digitaliseren van processen maakt handelingen mogelijk die voorheen veel tijd en moeite kosten zoals; foto’s maken en bijvoegen, bestanden of notities toevoegen en opmerkingen plaatsen. Standaard hebben wij in ons systeem de workflow voor “incidenten registratie” verwerkt.

Inzicht in uw uit te voeren acties

Alle uit te voeren acties direct handig in beeld. Met het actiemenu heeft elke gebruiker zijn eigen plek om taken te bekijken, te voltooien en te beoordelen. Door middel van toegekende gebruikersrollen kunnen er verschillende bevoegdheden worden toegewezen aan gebruikers. Heeft een gebruiker bijvoorbeeld alleen inzicht of moet deze ook handelingen kunnen uitvoeren? Dit kan naar iedere wens en behoefte ingesteld worden.

CONTACT

Telefoon
Emailadres

Postadres

 

0499 846 980
info@ORTEON.nl

Tweelingenlaan 119
5694 VE Son en Breugel

OVERIGE

KVK nummer: 78425719
BTW-nummer: NL 86138 9608 B01
Bank: NL80 INGB 0009 3294 95

Algemene Voorwaarden
Privacyverklaring
Disclaimer
Pas cookie voorkeuren aan